azam baru tahun 2011 nie aku sentiasa inginkan yang terbaik buat bl0g baru aku nie ,biar lebih gempak dan sentiasa m0ve 0n dari masa ke semasa.. tengs.

nak benda nie !

nak benda nie !

Followers

komen disini 0ke!




ShoutMix chat widget

hawa telinga

Powered by Blogger.
K0WANG LEY BACE SEMUANYA DISINI!

Monday, December 13, 2010

kerja dan kerja

pagi2 ag da kene kejot bagun oleh bapakku ini....
abah : adik..0whh adik !! bang0n2.. da pg da nie.
aku : yew,,jap2. na bg0n r nie ha..(tgh menggeliat).
abah : pagi nie teman abh g 0pis, ada keje skit na s0h k0 tlg..
aku : alamak..keje ape lak nie (dlm hati berkata).. 0ke2 im c0ming dad..hehe.

ha..aq p0n g r siap2 na g 0pis abah aq.,huhh,alangkah sy0knye lau dpt smbng ag tyd0 pg2 nie..tp apakan daya ku na mnyamb0ngnye..haha.
kedebuk kedebuk dan kedebuk lagi aq lari mas0k kete bile abah da bunyi h0n kete dye byk kali..haha.
bile sampai jew 0pis, cam bse r kene mil0 ais n r0ti canai lu (lapa k0t).
abah : mamak ! bg itu teh k0pi 0 satu, roti canai 2 kping, n sama itu mil0 ais (abah r yg ckp). 
ane : 0ke ! siap...

pas jew mkn2, kite0wg p0n tew0s mas0k 0pis..baru jew na letak b0ntot ats krusi..ha,mey sni tlg abah uat serial number nie..aduhh,mst pch pale 0tak aq.. cz da lame xuat keje nie..(mengeluh sikit..haha).
2 r keje aq selama aq cuti sem nie.. tp bgs r gak cz dr d0k uma twu na uat pe..bek aq keje nan abah.. masyuk gak kadang2..hehe.
lalalalala... keje time!! bye..



separador

0 comments:

Post a Comment

ini azie 0kee !

My photo
puchong,selangor, Malaysia
aku sekadar simple ladys yg sentiasa ingin m0ve 0n ! tp aku pny bl0g xde r segempak k0wg..hehe. anyway,kpd yg sudi menjengah & singgah bl0g nie..tengs s0 muchh.

Laici+strawbery;)

Laici+strawbery;)






jam Loceng

counter information

Download

Recent Posts