azam baru tahun 2011 nie aku sentiasa inginkan yang terbaik buat bl0g baru aku nie ,biar lebih gempak dan sentiasa m0ve 0n dari masa ke semasa.. tengs.

nak benda nie !

nak benda nie !

Followers

komen disini 0ke!




ShoutMix chat widget

hawa telinga

Powered by Blogger.
K0WANG LEY BACE SEMUANYA DISINI!

Friday, December 31, 2010

wajah baru 2011

tahun 2011 dah bermula.. maka bermulalah azam baru , dunia baru , hidup baru , penampilan baru dan perangai baru..haha! semuanya nak baru baru macam baju baru.. best w0o bila masuk tahun baru nie , mesti banyak cerita cerita baru kan , kan , kan..haha! anyway , walaupun dah masuk tahun baru , tahun 2010 takkan penah lenyap dalam ingatan aku.. SUMPAH aku xkan lupa! banyak memory yang aku dah alami sepanjang tahun 2010. mase tulah aku dapat kenalan baru masa mula mula masuk IPT , aku dapat bf baru , dapat pergi melanc0ng dekat luar negara (ala...ind0n jew k0t) & dapat banyak pengalaman.. serius xnak lupakan semuanya yang dah berlalu. tapi , tahun baru 2011 nie mesti kene ada azam barukan ? maka , azam baru 2011 nie.. aku berazam nak sentiasa m0ve on & sentiasa nak buat yang terbaik t0k diri aku , xmau n0ty noty lagi macam dulu dulu.. dah serik dah! dikesempatan nie gak aku nak wish HAPPY NEW YEAR TO ALL my fwen , family n yang mengenali diri nie ! h0pe new year must better then pass year...
separador

0 comments:

Post a Comment

ini azie 0kee !

My photo
puchong,selangor, Malaysia
aku sekadar simple ladys yg sentiasa ingin m0ve 0n ! tp aku pny bl0g xde r segempak k0wg..hehe. anyway,kpd yg sudi menjengah & singgah bl0g nie..tengs s0 muchh.

Laici+strawbery;)

Laici+strawbery;)






jam Loceng

counter information

Download

Recent Posts