azam baru tahun 2011 nie aku sentiasa inginkan yang terbaik buat bl0g baru aku nie ,biar lebih gempak dan sentiasa m0ve 0n dari masa ke semasa.. tengs.

nak benda nie !

nak benda nie !

Followers

komen disini 0ke!




ShoutMix chat widget

hawa telinga

Powered by Blogger.
K0WANG LEY BACE SEMUANYA DISINI!

Wednesday, November 10, 2010

pertama di blog

nie blog aq yang kedua setelah blog lama aq telah direm0ve,,
aq p0n xtawu apa masaalah dekat blog lame aku 2,,
agk2 nape ea..aduh,,tpaksa r aq create blog baru
untuk tatapan kawan2 n dijadikan sebagai diari n0 2 aq besama 0wg tersayang,,
terlalu tension memikirkan benda nie sampai rase nak kene
migrain aku dibuatnye...
anyway,,h0pe blog baru nie dapat memberi inspirasi baru untuk
aku mencipta ilham dan dijadikan coretan segala
kenangan2 aku sepanjang aku berada dimuka bumi ini..
xde ape agy na ckp cme brharap bl0g nie akn berjaya di taip setiap masa...
wasalam......
separador

0 comments:

Post a Comment

ini azie 0kee !

My photo
puchong,selangor, Malaysia
aku sekadar simple ladys yg sentiasa ingin m0ve 0n ! tp aku pny bl0g xde r segempak k0wg..hehe. anyway,kpd yg sudi menjengah & singgah bl0g nie..tengs s0 muchh.

Laici+strawbery;)

Laici+strawbery;)






jam Loceng

counter information

Download

Recent Posts