azam baru tahun 2011 nie aku sentiasa inginkan yang terbaik buat bl0g baru aku nie ,biar lebih gempak dan sentiasa m0ve 0n dari masa ke semasa.. tengs.

nak benda nie !

nak benda nie !

Followers

komen disini 0ke!




ShoutMix chat widget

hawa telinga

Powered by Blogger.
K0WANG LEY BACE SEMUANYA DISINI!

Wednesday, November 10, 2010

raye haji kembali lagi

firstly aku dahulukan assalamualaikum..
urmm,minggu depan aku dapat cuti smpna raya haji 1 minggu aw..
ha,,lau na diikutkan bkn senang dpt cuti study lame2 cam nie..
nie p0n kire bersyukur sgt2 dapat balik kl jmp family..
tapi yang ter0knya,,pas jew naik cuti raye aku da start final exam..
s0,,xley r na enj0y2 sgt cuti kali nie..
lupa lak na g tawu,,
aku sekarang study at k0lej k0muniti masjid tanah,malaka..
amik jurusan teknologi maklumat..
pembelajaran kali nie sepanjang sem 1 agak senang gak r..
tp xtawu r pas nie cam ne lak ble naik sem 1 an..
apa2 p0n,,cuti tetap cuti...
yyaaahhh000ooo!!!!!!!!
separador

0 comments:

Post a Comment

ini azie 0kee !

My photo
puchong,selangor, Malaysia
aku sekadar simple ladys yg sentiasa ingin m0ve 0n ! tp aku pny bl0g xde r segempak k0wg..hehe. anyway,kpd yg sudi menjengah & singgah bl0g nie..tengs s0 muchh.

Laici+strawbery;)

Laici+strawbery;)






jam Loceng

counter information

Download

Recent Posts